Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie stron internetowych

Od 10 lat skutecznie pozycjonujemy strony internetowe firm działających na terenie Wrocławia i powiatu wrocławskiego.

Pozycjonując strony internetowe zapewniamy:

  • pozycjonowanie lokalne Wrocław
  • pozycjonowanie ogólnopolskie
  • rozwój treści na stronach
  • codzienny dostęp do wyników osiąganych przez Twoją stronę
  • bezpośredni kontakt
  • brak agencyjnych procedur
  • elastyczną umowę bez kruczków prawnych

Jak wypromować firmę we Wrocławiu? Porozmawiajmy o pozycjonowaniu twojej strony!

Rodo

Poznaj efekty pozycjonowania stron we Wrocławiu

Zobacz jak wykonaliśmy pozycjonowanie strony w branży noclegowej na obszarze Wrocławia.
Kluczowe frazy zajęły pozycje w TOP 3 w przeciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia działań.

 

Dzięki optymalizacji, tworzeniu treści i pozycjonowaniu, ruch na stronie wzrósł o 1400%. 

Działania pozycjonerskie wpłynęły na wzrost widoczności strony:

wzrost ilości fraz w TOP 3: + 4500%

wzrost ilości fraz w TOP 10: + 3150%

Pozycjonowanie strony Wrocław noclegi wynajem apartamentów - przykład jak można skutecznie wypozycjonować stronę we Wrocławiu
Seus pozycjonowanie stron internetowych Wrocław Logo firmy, która pozycjonuje strony www

Poznaj nas i dowiedz się, dlaczego warto zlecić nam pozycjonowanie Twojej strony WWW!

Rzetelne i zrozumiałe raporty pozycjonowania - wiesz za co płacisz!

Budżet musi się zgadzać – rozliczamy dokładnie wszystkie nasze działania! Przygotowane przez nas raporty są proste i zrozumiałe – nawet dla laików.  W każdym raporcie znajdziesz informacje o liczbie wykonanych prac, listę linków oraz informacje o pozycjach i widoczności Twojej strony.

Skuteczne pozycjonowanie stron od 2010 roku

Posiadamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron. Przez ponad dekadę pomogliśmy wielu firmom z Wrocławia i Dolnego Śląska zaistnieć w Internecie i rozwinąć sprzedaż. Jeden z naszych klientów, prowadzący biznes we Wrocławiu, jest z nami od ponad 7 lat! Czas to najlepsza próba – wieloletnia współpraca jest dowodem na naszą skuteczność w pozycjonowaniu stron internetowych.

Jasne zasady współpracy – zrozumiałe i transparentne

 Pozycjonowanie stron to usługa, która posiada specyficzny mechanizm działania. Zapewniamy solidną umowę pozbawioną kruczków prawnych i kar umownych – jest jasna i klarowna. Dostarczamy także comiesięczne raporty z pozycjonowania, zawierające osiągi stron oraz wszystkie inne prace, jakie wykonaliśmy.

Brak agencyjnych procedur - indywidualne podejście kluczem do sukcesu!

 Jesteśmy praktykami – nie handlowcami! Naszym atutem jest bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za Twój projekt. Nie tracisz czasu na zbędną biurokrację, kontakty z infolinią czy rozmowy z handlowcami.

Wypozycjonowaliśmy ponad 150 stron

Dla naszych klientów przeprowadziliśmy ponad 100 kampanii pozycjonerskich. Wykonaliśmy ponad 50 projektów SEO dla firm i agencji marketingowych, które zlecają nam pozycjonowanie serwisów swoich klientów.

Mieliśmy przyjemność pracować dla wielu firm z Wrocławia i Dolnego Śląska

Pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu

Szukasz firmy, która skutecznie i efektywnie wypromuje Twoją firmę w Internecie? Chcesz, aby Twoja strona internetowa była widoczna w Google w przypadku zapytań związanych z Wrocławiem? Od 2010 roku skutecznie pozycjonujemy strony WWW we Wrocławiu. Dzięki pozycjonowaniu stron wielu przedsiębiorców z Wrocławia (i nie tylko) zaistniało w Internecie. Nasza praca i nieustanne dążenie do realizowania postawionych przed nami celów od lat przyczyniają się do rozwoju dolnośląskich firm i instytucji, które nam zaufały – to dla nas największa radość i motywacja do osiągania jak najlepszych wyników. Posiadamy wiedzę, jak skutecznie wypozycjonować strony we Wrocławiu – przekonaj się i zleć nam pozycjonowanie Twojej strony internetowej!

Pozycjonowanie stron internetowych SEUS Wrocław

POZYCJONOWANIE

  • pozycjonowanie lokalne Wrocław i Dolny Śląsk
  • sklepów internetowych
  • ogólnopolskie
  • w mapach – Google My Business
  • linkbuilding
Audyty seo Seus wroclaw

AUDYTY STRON I ANALIZY

  • analizy SEO
  • widoczności stron WWW
  • konkurencji
  • linków
  • treści
Copywriting tworzenie treści na strony internetowe Wrocław

COPYWRITING - TWORZENIE TREŚCI

  • teksty na strony internetowe
  • opisy produktów
  • artykuły specjalistyczne
  • artykuły na blogi
  • promocja treści

Szukasz agencji SEO, która skutecznie i efektywnie wypozycjonuje Twoją stronę w Google na zapytania związane z Wrocławiem?

Porozmawiajmy o tym!

Dane firmy

Seus Jan Mozyrko

ul. Jaśminowa 23

52-116 Iwiny

NIP: 899-246-66-67

REGON: 21260220

Rodo

POZYCJONOWANIE STRON WE WROCŁAWIU

 

Co sprawia, że biznes we Wrocławiu kwitnie?

Wrocław od zawsze był istotnym ośrodkiem przemysłowym i biznesowym. Strategiczne położenie – blisko granic Czech i Niemiec (po 1945 roku) – wpływało na rozwój kontaktów zagranicznych, to zaś przekładało się na dobrą kondycję finansową wrocławian. Po 1989 roku miasto zaczęło przeżywać ponowny rozkwit. Nieoficjalnie, Wrocław nazywany jest Polską doliną krzemową. Swoje siedziby ma tu wiele firm z branży nowoczesnych technologii i IT, w tym Google, które posiada we Wrocławiu oddział do spraw innowacji.

Wrocławskie firmy w Internecie

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstw we Wrocławiu, a także wzrost znaczenia marketingu internetowego, wpłynęły na przyrost ilości stron WWW – to spowodowało znaczne nasilenie konkurencji w Internecie. Taki stan rzeczy doprowadził do wzrostu zapytań w Google o usługi i produkty w lokalizacji Wrocław – to natomiast wymusiło konieczność promowania stron WWW.

Dlaczego warto być widocznym w Google?

W celu odnalezienia konkretnych informacji w Internecie wykorzystywane są rozmaite wyszukiwarki. Sprawdziliśmy, które z nich są najbardziej popularne w naszym kraju. Najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google – od dawna znajduje się w czołówce wyszukiwarek, nie tylko w kraju, ale i na świecie (źródło: gs.statcounter.com, sierpień 2020).

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce:

  • Google – 91,28 %,
  • Bing – 4,85 %,
  • Yahoo! – 1,53%,
  • MSN – 1,64%,
  • DuckDuckGo – 0,31%,
  • Onet – 0,09%

Znaczna przewaga popularności wyszukiwarki Google wśród użytkowników Internetu sprawia, że pozycjonerzy prowadzą swoje działania głównie pod jej kątem. 

 

Czym jest pozycjonowanie, optymalizacja stron, SEO?

W Polsce przyjmuje się, że SEO to optymalizacja samej strony WWW, a POZYCJONOWANIE to proces, który ma za zadanie podniesienie pozycji strony poprzez budowanie zaufania za pośrednictwem zdobytych linków i pozyskiwanie ruchu z wyników naturalnych.

Na świecie nie ma rozdziału pomiędzy SEO a POZYCJONOWANIEM – cały proces optymalizacji strony i linkbuildingu nazywany jest SEO. W polskiej nomenklaturze możemy zamiennie stosować oba pojęcia: SEO = POZYCJONOWANIE lub osobno OPTYMALIZACJA STRONY = SEO i osobno POZYCJONOWANIE.

Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu wyróżnienie danej witryny w wyszukiwarce Google. Po wpisaniu określonych zapytań do wyszukiwarki Google, związanych na przykład z usługami oferowanymi przez daną firmę, w otrzymanych wynikach wyszukiwania pozycjonowana strona przedsiębiorstwa pojawia się na pierwszej stronie.

SEO (ang. Search Engine Optimization) to szereg procesów i czynności, które związane są z budowaniem widoczności stron internetowych w wynikach naturalnych SERP (ang. Search Engine Result Pages) i pozyskiwaniem z nich ruchu naturalnego.

SEM – czym jest i co oznacza?

SEM (ang. Search Engine Marketing) to ogół działań zmierzających do wzrostu ruchu z wyników organicznych, jak i płatnych reklam. Według obiegowej opinii dotyczy płatnych kampanii Google Ads (dawniej Google AdWords) i Facebook Ads. SEM można podzielić na ruch organiczny (uzyskany np. dzięki SEO i/lub POZYCJONOWANIU) i ruch z płatnych reklam – paid search, czyli PPC (ang. Pay Per Click) – opłata za kliknięcie, którą Google pobiera w swoim systemie reklam płatnych Google Ads (dawniej AdWords).

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony WWW to działanie, które ma za zadanie sprawić, że:
Strona internetowa stanie się przyjazna dla robotów wyszukiwarek – dzięki optymalizacji strona WWW będzie łatwa w crawlowaniu – roboty Google będą miały ułatwione czytanie i poznanie zawartości strony; będą mogły bez przeszkód przemierzyć stronę i poznać jej strukturę. Te dane zostaną wykorzystane przy ustalaniu rankingów w wynikach wyszukiwania Google.
Strona WWW stanie się przyjazna dla użytkowników – funkcjonowanie strony, reakcje użytkowników, ich odczucia są traktowane jako czynnik rankingowy. Strona powinna być szybka, łatwa w obsłudze i intuicyjna.
Optymalizacja strony umożliwia lepsze jej funkcjonowanie, co w rezultacie powinno przełożyć się na wyższe pozycje w Google.

SEO dotyczy obszarów:
• optymalizacji treści,
• optymalizacji technicznej strony,
• optymalizacji struktury strony, architektury informacji, elementów nawigacji,
• optymalizacji wizualnej i użyteczności strony – UX (inaczej SXO),
• linkbuildingu (rozbudowy profilu linków).

Wymienione obszary to główne, które wchodzą w skład SEO – oficjalnie mówi się o ponad 200 czynnikach wpływających na pozycje stron. Jest to tylko orientacyjna liczba, nie ma oficjalnej listy czynników rankingowych – spowodowane jest to tajnością działania algorytmów Google, których schematy działania są najpilniej strzeżoną tajemnicą firmy.

SEO dzieli się na Off-page SEO i On-page SEO.
On-page SEO dotyczy:
• treści tekstowych, popularnie zwane szeroko pojętym contentem,
• architektury serwisu – rozmieszczenie treści, linkowanie pomiędzy stronami i zasobami,
• warstwy kodowej strony – aspekty związane z kodowaniem Off-page SEO to głównie linkbuilding, czyli działania zorientowane na pozyskiwanie linków z innych stron, kierujących do pozycjonowanej strony.

Czym jest audyt i analiza SEO strony?

Audyt strony WWW to badanie obszarów odpowiedzialnych za widoczność strony i jej bezpieczeństwo. Analiza SEO to dokument, który jest podstawą w optymalizacji strony internetowej, zawierający wyniki audytu strony. Wszystkie istotne problemy, kwestie mające wpływ na obniżanie widoczności strony i jej bezpieczeństwo, powinny zawierać rozwiązania, które pozwolą wyeliminować problemy.

Skąd wiemy, co działa, a co nie działa w SEO?

Każdy specjalista SEO ma swoje wypracowane metody oraz polega na własnym doświadczeniu. Jedynie część czynników rankingowych jest ogólnie znana. Podstawowym źródłem informacji na temat optymalizacji stron są wytyczne Google dla webmasterów – nie są one jednak typową instrukcją, jak skutecznie pozycjonować strony. W wielu przypadkach stanowisko Google jest niejednoznaczne – wówczas trzeba zdać się na doświadczenie i badanie skuteczności poszczególnych metod.

Czy zawsze należy wykonać optymalizację strony internetowej?

Wiele stron internetowych nie jest dostosowana pod wytyczne Google. Spowodowane jest to różnymi czynnikami, np. brakiem wiedzy wykonawcy strony lub faktem, że pewne wytyczne z czasem zmieniają się (dotyczy to zwłaszcza starszych witryn). Aby przekonać się, co należy zmienić na stronie w celu zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów, musimy wykonać audyt strony.

Pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu - apartamenty wrocław - jak skutecznie wypozycjonowano stronę internetową klienta oferującego wynajem apartamentów we Wrocławiu

 

Pozycjonowanie Wrocław, przykład działania i efekty

Nasze działania najlepiej obrazuje przykład współpracy z naszym klientem, dla którego wykonujemy pozycjonowanie stron oferujących apartamenty we Wrocławiu.

Naszym zadaniem jako pozycjonerów było wykonanie działań, które sprawią, że strona naszego klienta będzie wysoko wypozycjonowana na konkretne frazy – na przykład apartamenty Wrocław i wiele pokrewnych. Dzięki skutecznym działaniom SEO firma klienta stała się liderem wśród wrocławskich przedsiębiorstw działających w tej branży, a wyszukiwarka Google stała się poważnym źródłem pozyskiwania klientów z całego świata.

Dzięki szerokiemu pozycjonowaniu i dużej liczbie fraz pod kątem lokalizacji Wrocław, znacząco wzrósł wolumen rezerwacji apartamentów. Szerokie pozycjonowanie pozwala uniknąć sytuacji całkowitej utraty widoczności strony (na przykład w przypadku zmian w algorytmach) oraz jest cennym źródłem ruchu na stronie.

Obok możecie Państwo zobaczyć efekty pozycjonowania we Wrocławiu. Dodamy, że na poniższym obrazku przedstawione jest pozycjonowanie nie jednej, a kilku stron naszego klienta – na te same frazy związane z Wrocławiem. Wynik nie jest przypadkowy: utrzymujemy go od dłuższego czasu.

POZYCJONOWANIE WROCŁAW – to usługa dzięki której Twoja strona WWW będzie wysoko w wynikach wyszukiwania dla zapytań związanych z miastem Wrocław.

Jak wygląda współpraca przy pozycjonowaniu, działaniach SEO we Wrocławiu?

Zależy Ci na pozycjonowaniu strony WWW we Wrocławiu? Na bazie poniższej symulacji opiszemy poszczególne etapy współpracy przy pozycjonowaniu strony internetowej. 

Pierwszy kontakt z pozycjonerem we Wrocławiu

Kontakt to podstawa w działaniach SEO – współpraca i wymiana informacji są tu kluczowe. Jeżeli jesteś z Wrocławia i chcesz wypozycjonować stronę WWW, preferujemy odbycie krótkiego spotkania u nas w firmie lub w innym miejscu we Wrocławiu. Na spotkaniu opowiemy, czym jest nasza usługa pozycjonowania lokalnego we Wrocławiu. Będziemy potrzebowali także konkretnych informacji od Ciebie – im więcej nam ich dostarczysz, tym lepiej przygotujemy ofertę na pozycjonowanie strony we Wrocławiu.

Możemy również porozmawiać o pozycjonowaniu w trakcie rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy.

Pozycjonowanie – informacje, które przydadzą się do oferty SEO:

  1. Jakie produkty i usługi chcesz pozycjonować we Wrocławiu?
  2. Kim jest Twoja konkurencja?
  3. Chcesz pozycjonować stronę lokalnie we Wrocławiu czy także na arenie ogólnopolskiej?
  4. jakie posiadasz materiały o produktach i usługach?
  5. Jaki planujesz budżet miesięczny?
  6. dotychczasowe statystyki Twojej strony firmowej lub sklepu jeżeli takowe posiadasz).

Statystyki serwisu to dane pochodzące z Google Analytics lub/i Search Console. Dzięki udostępnieniu danych statystycznych możemy dokładniej określić dalsze działania, a może nawet przewidzieć wzrosty widoczności, jakie będziemy w stanie uzyskać

Co jeżeli nie mam żadnych danych statystycznych i informacji?

Nic nie szkodzi – poradzimy sobie, wykorzystując nasze narzędzia. Dzięki profesjonalnym programom i aplikacjom jesteśmy w stanie uzyskać wiele przydatnych danych. Nie będą one tak dokładne jak dane z Search Console i Google Analytics, ale powinny pomóc nam ocenić pewne rzeczy.

Oferta na pozycjonowanie strony, działania SEO we Wrocławiu

Oferta na działania SEO powstaje na bazie zebranych danych. Im więcej ich zbierzemy, tym wycena będzie bardziej precyzyjna.

Do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie, stosujemy uczciwy system wyceniania – bez kruczków prawnych, zapisów małym druczkiem i innych metod. Nasza oferta pozycjonowania stron WWW we Wrocławiu jest realnie wyceniana – nie stosujemy pakietów, które sztywno określają zakres działań.

Ustal budżet, jaki możesz przeznaczyć na działania SEO. Naszym celem nie jest zarobienie na współpracy z Tobą największej możliwej kwoty – podanie miesięcznych środków, jakie chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie we Wrocławiu, pozwoli nam realnie określić możliwości i działania. Wspólnie zaoszczędzimy mnóstwo cennego czasu – znając kwotę, możemy podać ilość i rodzaj usług wchodzących w skład pozycjonowania strony. Spróbujemy także określić przybliżone daty osiągnięcia celów – warunkiem jest posiadanie danych analitycznych.

Czasem pozycjonowanie nie jest najlepszym sposobem na zwiększenie Twoich dochodów – wówczas postaramy się znaleźć inną usługę, która pomoże Ci osiągnąć najlepsze efekty.

Co zawiera wycena działań SEO na obszarze Wrocławia?

  1. Mini analiza optymalizacji Twojej strony – już na wstępie zyskujesz wiedzę o ogólnym stanie Twojej witryny. Sprawdzimy, czy strona jest zoptymalizowana pod kątem fraz związanych z Wrocławiem.
  2. Informacje o ewentualnej widoczności strony (zależnie od dostępności danych).
  3. Wstępny plan działań, które wpłyną na zwiększenie widoczności Twojej strony dla zapytań związanych z usługami i produktami we Wrocławiu.
  4. Wyszczególnione ilości elementów składowych usługi pozycjonowania (linki, godziny pracy nad optymalizacją, ilość treści itp.).

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony Internetowej we Wrocławiu?

    Działania SEO, pozycjonowania we Wrocławiu są wyceniane indywidualnie – na podstawie analizy strony i konkurencji. Musimy określić zakres prac niezbędnych do uzyskania określonych celów. Każda branża jest inna – nie możemy zatem podchodzić do zagadnienia, bazując na gotowych pakietach.

    Realna wycena pozycjonowania we Wrocławiu

    Wyceniamy działania realnie – nie stosujemy marketingowych sztuczek ani wciskania usług na siłę. Działamy profesjonalnie – nasze kampanie SEO są naprawdę skuteczne. Jeżeli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem strony WWW we Wrocławiu – zapraszamy do kontaktu!

    Umowa na pozycjonowanie, działania SEO we Wrocławiu

    Umowa na pozycjonowanie to jeden z aspektów, który również należy dokładnie omówić. Nasza umowa na pozycjonowanie jest jasna i zrozumiała. Nie potrzebujesz konsultacji u prawnika – tworzymy takie dokumenty, które zabezpieczają obie strony. Nie stosujemy nieetycznych metod wymuszania współpracy i innych korzyści.

    Czas trwania umowy SEO

    Czas trwania umowy zależy jest od ustaleń. Przy mniejszych budżetach i szerszej skali działań wymagamy umowy czasowej, która po pewnym okresie przechodzi w stan umowy z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Często zdarza się, że musimy wykonać audyt strony, który jest czasochłonny, a część budżetu miesięcznego przeznaczona na ten cel nie pokrywa wartości usługi – wówczas wymagamy umowy na czas określony.

    Pozycjonowanie strony Internetowej we Wrocławiu

    Etapy działań SEO

    Od jednego do trzech miesięcy współpracy pod kątem SEO trwa okres przygotowawczy, podczas którego przeważnie wykonujemy audyt strony. W zależności od ustaleń zdobywamy pierwsze linki i tworzymy treści na stronę internetową. W pierwszym okresie działań SEO poznajemy Twoją witrynę lub sklep online oraz otoczenie, w jakim będziemy pracować.

    Czas trwania okresu przygotowawczego jest zależny od wielu czynników – nie wszystkie są od nas zależne. W tym okresie współpraca pomiędzy agencją SEO a klientem jest bardzo intensywna. Ewentualne zmiany na stronie i wprowadzanie poprawek wymagają podejmowania różnych decyzji i konsultacji, mnóstwo zależy także od czasu reakcji webmastera i innych, niezależnych od nas uwarunkowań, trudnych do przewidzenia na początku współpracy.

    Czas wykonania audytu SEO również zależy od wielu czynników. Istotna jest wielkość strony – przeważnie krócej przeprowadza się audyt SEO strony firmowej aniżeli audyt SEO sklepu internetowego. Kolejnym aspektem jest zakres audytu SEO. Najważniejszym czynnikiem jest jednak zakres występowania problemów rzutujących na widoczność strony. Zdarzają się sytuacje, gdy wstępny audyt nie wykazuje poważniejszych błędów, jednak po głębszej analizie pojawiają się nieprzewidziane problemy – to rzadkość, ale nie można tego wykluczyć. Po wykonaniu audytu przesyłamy jego wyniki i, współpracując z Waszym webmasterem, wprowadzamy zmiany względem wytycznych z dokumentu.

    Nie mam webmastera – czy to problem?

    Spokojnie – w wielu przypadkach nie jest wymagana ingerencja webmastera i część rzeczy możemy wprowadzić samodzielnie. Gdyby jednak zakres prac wymagał głębokich zmian w stronie, skontaktujemy się z odpowiednią osobą.

    Statystyki strony i jej kondycja, czyli Google Analytics i Search Console

    Istnieją dwa podstawowe narzędzia, niezbędne w pracy każdego pozycjonera i marketera. Google Analytics to narzędzie, które pozwala określić, jaki jest poziom ruchu na stronie, skąd pochodzi itp. Dzięki Google Analytics jesteśmy w stanie zaplanować dalsze działania, poprawić podstrony serwisu, które nie konwertują i wykonać wiele innych, pożytecznych prac.

    Search Console to kolejny produkt od Google, który pomoże w: ocenie kondycji strony, analizowaniu ruchu i widoczności strony, bezpieczeństwa, zaindeksowania oraz innych czynników.

    Analiza konkurencji z Wrocławia

    Wrocław to miasto pełne przedsiębiorstw i instytucji o rozmaitym profilu – ich promowanie w Internecie powoduje ogromną konkurencyjność, jeśli chodzi o zapytania o produkty i usługi w lokalizacji wrocławskiej.

    Analiza konkurencji w wynikach wyszukiwania, związanych z tematyką analizowanego serwisu pod kątem widoczności w lokalizacji Wrocław, pozwala nam uzyskać wiedzę o skali i rodzaju wykonywanych działań. Dzięki temu możemy zaplanować skuteczne działania, które umożliwią wyprzedzenie naszych konkurentów.

    Analiza firm działających we Wrocławiu pozwoliła nam wielokrotnie uzyskać wiedzę na temat obszarów, w których konkurencyjne firmy z Wrocławia nie są obecne w Internecie. Dane te pozwoliły zdobyć cenny ruch na stronie.

    Analiza słów kluczowych we Wrocławiu

    Po zebraniu konkurencyjnych, wrocławskich firm, które obecnie znajdują się wysoko w Google na zapytania związane z profilem działalności naszego klienta, wykonujemy analizę polegającą na analizie słów kluczowych.

    Każda branża ma specyficzne słowa kluczowe, które warto przeanalizować i wybrać te najbardziej istotne. Warto zastanowić się czy niektóre frazy będą przynosiły realne korzyści. Nie wystarczy polegać wyłącznie na intuicji, ale także na danych i doświadczeniu w analizie słów kluczowych.

    Jak się dobiera słowa kluczowe do optymalizacji i pozycjonowania strony?

    Posłużmy się przykładem wspomnianych apartamentów we Wrocławiu. Firma klienta oferuje nocleg w różnych lokalizacjach w centrum Wrocławia. Obszar działania dotyczy centrum miasta – okolice Rynku, dworca PKP i itd.

    Główne słowa kluczowe

    Głównymi frazami są apartament i apartamenty Wrocław. Obie frazy cechują się dużą konkurencyjnością i liczbą wyszukiwań w miesiącu; wymagają sporego budżetu na działania SEO oraz czasu na wypozycjonowanie strony. Konkurencyjne strony, będące na wysokich pozycjach, są dobrze zoptymalizowane i maja rozległą historię działań.

    Tego typu frazy niekoniecznie muszą konwertować, czyli realizować cele biznesowe klienta. Spowodowane jest to faktem, że część osób szukających apartamentów może mieć różne intencje:

    • próba znalezienia noclegu,
    • chęć kupna apartamentu,
    • potrzeba zdobycia innych informacji niż wymienione powyżej.

    Z powyższego może wynikać, że tylko część osób szukających oferty wynajmu apartamentu trafi na naszą stronę, mimo przeznaczenia na to dużego budżetu.

    Ryzyko – frazy konkurencyjne często rotują (w wyniku zmian w wyszukiwarce lub z innych powodów). Stawiając wyłącznie na mocne frazy, ryzykujemy naprawdę dużo – utrata pozycji może być poważnym problemem.

    Frazy kluczowe typu long tail, czyli długi ogon we Wrocławiu

    Frazy z tzw. długiego ogona to specyficzne zwroty, które cechują się przeważnie większą ilością wyrazów i dokładniej precyzują zamiary użytkownika. Duża ilość słów pozwala precyzyjniej określić intencje – to wpływa na zwiększenie prawdopodobieństwa realizacji któregoś z wyznaczonych celów biznesowych.

    Frazy longtailowe nie zawsze mają wolumen wyszukiwań liczony w tysiącach, dzięki temu łatwiej i taniej można je wypozycjonować. Uwaga! Nie zawsze długi ogon oznacza niską konkurencyjność – niektóre frazy, mimo specyfiki long tail, są mocno konkurencyjne. Wyznacznikiem ich istotności mogą być stawki za kliknięcie w Google Ads.

    Przykładem takiej frazy są np.: Apartament dla 4 osób Wrocław lub wynajem apartamentów dla singli we Wrocławiu, apartament Wrocław rynek, apartamenty Wrocław dworzec PKP itp.

    Tego typu frazy dokładnie opisują intencje i potrzeby użytkowników. Osoba wpisująca je w okno wyszukiwarki ma sprecyzowane potrzeby i jest zdecydowana dokonać rezerwacji, czyli wykona konwersję – zrealizuje cel biznesowy naszego klienta. Wystarczy, aby poprzez wyszukiwarkę trafiła na stronę naszego klienta.

    Strategia pozycjonowania we Wrocławiu i nie tylko

    Dobór fraz kluczowych poprzedzony analizą to bardzo ważny aspekt, rzutujący na dalsze działania. Nie zawsze dobranie słów kluczowych „na wyczucie” jest trafne. W części przypadków, z jakimi się spotkaliśmy, walka o pozycje na główne frazy jest kosztowna i niekoniecznie opłacalna. Część ruchu na stronie może się nie monetyzować – to naturalne, jednak dogłębna analiza może pomóc zwiększać skuteczność działań i minimalizować koszty poniesione na pozyskiwaniu tzw. ruchu bez znaczenia.

     Pozycjonowanie Wrocław, na jakie frazy warto się pozycjonować i jaką obrać strategię?

    To nie jest pytanie, na które da się jednoznacznie odpowiedzieć. Wszystko zależy od specyfiki branży, skuteczności działań, grupy docelowej, stopnia konwersji, strony internetowej i oczywiście konkurencji.

    Idealnym rozwiązaniem jest uzyskanie wysokich pozycji na wszystkie frazy związane z danym biznesem. W pewnych przypadkach nie jest to jednak możliwe lub koszty są zbyt wysokie.

    Dobrym rozwiązaniem jest określenie głównych słów kluczowych – i pojedynczych wyrazów, i tych z długiego ogona. Przy prawidłowo wykonywanych działaniach SEO, wypozycjonowanie fraz z długiego ogona powinno przynieść wzrost konwersji. W dalszej perspektywie budowy widoczności strony, wzrasta szansa na wypozycjonowanie fraz głównych.

    Optymalizacja SEO strony internetowej

    Duża konkurencja wśród wrocławskich firm oraz wysokie wymagania Google wymuszają konieczność przygotowania strony internetowej do działań SEO i pozycjonowania we Wrocławiu. Jeżeli zlecasz nam pozycjonowanie strony, musimy przygotować odpowiednią analizę SEO – sprawdzimy w ten sposób zgodność strony z wytycznymi Google oraz przeanalizujemy optymalizację Twojej strony w taki sposób, aby można było pozycjonować ją we Wrocławiu.

    Pozycjonowanie stron we Wrocławiu wymaga szeregu zabiegów, które pozwolą na skuteczne zwiększanie widoczności i ruchu na stronie. Poniżej przedstawiamy Wam poszczególne etapy pozycjonowania.

    Audyt SEO strony

    To działanie, które polega na sprawdzeniu zastosowanych rozwiązań na stronie pod kątem robotów wyszukiwarek (czy strona jest prawidłowo czytana). Dobrze zoptymalizowana strona ułatwia robotom jej crawlowanie, zwane także renderowaniem lub indeksowaniem. Właściwa konstrukcja strony WWW jest istotnym czynnikiem mającym wpływ na jej pozycję w Google. Poza zadbaniem o jasną strukturę strony, w audycie SEO poruszamy wiele innych aspektów, takich jak optymalizacja struktury strony oraz architektura treści i elementów nawigacji. Zwrócimy również uwagę na użyteczność strony – UX. W ramach audytu znajdziemy ewentualne problemy nękające stronę i zaproponujemy stosowne rozwiązania.

    Audyt, optymalizacja treści SEO we Wrocławiu

    Treści są istotnym czynnikiem w procesie pozycjonowania stron. Aby pozycjonowanie stron we Wrocławiu było skuteczne, należy odpowiednio przygotować teksty na stronie. W pierwszym kroku analizujemy treści zamieszczone w witrynie i oceniamy ich optymalizację pod kątem oferowanych produktów i słów kluczowych w lokalizacji Wrocław. SEO teksty pomogą w lepszym pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.

    Działania SEO – pozycjonowanie strony we Wrocławiu!

    Po wykonaniu analiz, zaplanowaniu kolejnych działań i optymalizacji strony, ruszamy z działaniami SEO. Poniżej opisujemy poszczególne składowe działań pozycjonerskich we Wrocławiu.

    Rozwój SEO treści na stronie Wrocław

    Nie martw się, jeżeli treści na Twojej stronie nie są prawidłowo zoptymalizowane np. pod kątem lokalizacji Wrocław. Optymalizujemy obecne treści lub stworzymy nowe, które będą zoptymalizowane pod odpowiednie słowa kluczowe. Posiadamy zespół copywriterów, którzy przygotują profesjonalne treści na Twoją stronę WWW. Publikacja treści następuje, gdy będziesz w 100% zadowolony z naszej pracy!  Pozycjonowanie Wrocław – przygotujemy odpowiednie treści, które będą zoptymalizowane i skuteczne. 

    Treści na strony firmowe

    Nie masz pomysłu lub wiedzy, jak prawidłowo przygotować treści na stronę internetową? To żaden problem – nasi copywriterzy doskonale wiedzą, jak stworzyć teksty ze skutecznym i zrozumiałym przekazem, a jednocześnie przyjemne w odbiorze oraz, rzecz jasna, odpowiednio zoptymializowane.

    Prowadzenie bloga firmowego we Wrocławiu – pomożemy!

    Rozwój treści na stronie internetowej jest bardzo istotny. Mnóstwo klientów z Wrocławia doceniło naszą usługę rozwoju treści na stronach. W ramach działań prowadzimy blogi firmowe wrocławskich przedsiębiorców. Mamy dobrze wypracowany model współpracy z firmami, dzięki czemu jesteśmy w stanie stworzyć doskonałe artykuły blogowe, które zyskują szerokie grono odbiorców.

    Opisy produktów i kategorii

    Duża część stron internetowych nie posiada rozbudowanych i zoptymalizowanych opisów kategorii i produktów. Wrocław jest miastem, w którym mamy znaczną konkurencję – tutaj solidne opisanie produktów i usług jest niezbędne. Dzięki odpowiednim opisom zyskujemy szansę na wzrost widoczności strony.

    Linkbuilding – rozbudowa profilu linków

    To istotny etap w pozycjonowaniu stron WWW. Dzięki linkom wzrasta autorytet strony, a to przekłada się na pozycję strony. Linkowanie strony to proces, który wymaga solidności i jakości. Pozyskujemy linki ze stron, które cieszą się dobrą widocznością i autorytetem. Dbanie o prawidłowy profil linków jest podstawowym kryterium w działaniach pozycjonerskich.

    Opieka SEO we Wocławiu

    Optymalizacja strony WWW to nie wszystko. Algorytmy Google podlegają nieustannym zmianom, a to powoduje konieczność stałej obserwacji strony i reagowania na zmiany. Dzięki Search Console oraz innym narzędziom, analizujemy kondycję strony, wprowadzamy koniecznie zmiany i dbamy o to, aby nasza strona nie doznała spadku widoczności i była stale aktualna.