+48 531 092 924
Zaznacz stronę

Pozycjonowanie i optymalizacja SEO stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa dzięki której zrealizujemy cele biznesowe Twojej firmy.

Od blisko 10 lat skutecznie pozycjonujemy strony i sklepy internetowe dla klientów z różnych branż.

Pozycjonowanie stron internetowych w SEUS:

 

  • to usługa, która wpłynie na wzrost zamówień, sprzedaży
  • to wzrost widoczności na wyszukiwane frazy związane z Twoim biznesem
  • to bezpośredni kontakt z pozycjonerem, który zna Twój biznes
  • to jasne zasady współpracy
  • to czytelne i zrozumiałe raporty

Skorzystaj z naszego 10-letniego doświadczenia i szybciej zrealizuj swoje cele biznesowe!

Obowiązkowe

Pozycjonowanie i optymalizacja SEO stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa dzięki której zrealizujemy cele biznesowe Twojej firmy.

Od blisko 10 lat skutecznie pozycjonujemy strony i sklepy internetowe dla klientów z różnych branż.

Pozycjonowanie stron internetowych w SEUS:

 

  • to usługa, która wpłynie na wzrost zamówień, sprzedaży
  • to wzrost widoczności na wyszukiwane frazy związane z Twoim biznesem
  • to bezpośredni kontakt z pozycjonerem, który zna Twój biznes
  • to jasne zasady współpracy
  • to czytelne i zrozumiałe raporty

Skorzystaj z naszego 10-letniego doświadczenia i szybciej zrealizuj swoje cele biznesowe!

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Skutecznie pozycjonujemy i mamy na to dowody!

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

  
Pozycjonowanie to działania istotnie wspierające sprzedaż. Zajęcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe, związane z Twoimi produktami oraz usługami, pozwala skuteczniej i szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jak zwiększamy widoczność stron:

  Optymalizacja strony internetowej (SEO – Search Engine Optimization)  fundamentalne działania przygotowujące stronę do dalszego pozycjonowania. To głównie techniczne zmiany, dzięki którym staje się ona przyjazna dla wyszukiwarek. Prawidłowo zoptymalizowana strona łatwiej osiąga wyższe pozycje.

Dobór contentu – odpowiednie treści sprawiają, że strona zyskuje lepszą widoczność w Google. Wpływają również pozytywnie na komunikację z klientami i wspierają sprzedaż.
Link building – pozyskiwanie linków przychodzących (z zewnętrznych stron), które mają realny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej/sklepu.

Pozycjonowanie strony internetowej – zalety

Zarabiasz na ogromnym rynku!

Ponad 55 % internautów kupuje lub szuka usług w Google! Polski rynek e-commerce jest wart już 50 mld zł. Promowanie firmy w sieci jest więc konieczne.

U

Pozycjonowanie jest skuteczne

Pojawianie się w wyszukiwarce na określone frazy kluczowe pozwala łatwiej dotrzeć do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Budujesz markę

Wzrost widoczności firmy w Google,  ma duży wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku.  Wysokie pozycje to także prestiż i wyróżnienie wśród konkurencji.

Zastanawiasz się czy pozycjonowanie strony internetowej jest dobrym rozwiązaniem?
Skontaktuj się z nami!

Bezpłatnie przeanalizujemy Twój biznes/branżę i doradzimy jakich metod warto użyć. 

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Skutecznie pozycjonujemy i mamy na to dowody!

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

   
Pozycjonowanie to działania istotnie wspierające sprzedaż. Zajęcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe, związane z Twoimi produktami oraz usługami, pozwala skuteczniej i szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jak zwiększamy widoczność stron:

  Optymalizacja strony internetowej (SEO – Search Engine Optimization)  fundamentalne działania przygotowujące stronę do dalszego pozycjonowania. To głównie techniczne zmiany, dzięki którym staje się ona przyjazna dla wyszukiwarek. Prawidłowo zoptymalizowana strona łatwiej osiąga wyższe pozycje.

Dobór contentu – odpowiednie treści sprawiają, że strona zyskuje lepszą widoczność w Google. Wpływają również pozytywnie na komunikację z klientami i wspierają sprzedaż.
Link building – pozyskiwanie linków przychodzących (z zewnętrznych stron), które mają realny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej/sklepu.

Pozycjonowanie strony internetowej – zalety

Zarabiasz na ogromnym rynku!

Ponad 55 % internautów kupuje lub szuka usług w Google! Polski rynek e-commerce jest wart już 50 mld zł. Promowanie firmy w sieci jest więc konieczne.

U

Pozycjonowanie jest skuteczne

Pojawianie się w wyszukiwarce na określone frazy kluczowe pozwala łatwiej dotrzeć do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Budujesz markę

Wzrost widoczności firmy w Google,  ma duży wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku.  Wysokie pozycje to także prestiż i wyróżnienie wśród konkurencji.

Zastanawiasz się czy pozycjonowanie strony internetowej jest dobrym rozwiązaniem?
Skontaktuj się z nami!

Bezpłatnie przeanalizujemy Twój biznes/branżę i doradzimy jakich metod warto użyć. 

Jak wygląda współpraca z nami?

Jasne zasady współpracy oparte na wzajemnym zaufaniu

Indywidualna oferta

Dopasowujemy zakres działań do Twoich możliwości i ustalamy budżet, w którym jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne działania.

Umowa bez haczyków

Nie stosujemy fałszywych promocji. Umowa na pozycjonowanie strony jest klarowna i zabezpiecza interesy obu stron. Okres wypowiedzenia od jednego miesiąca!

Zrozumiałe raporty

Nie musisz znać się na pozycjonowaniu – nasze raporty są proste, czytelne oraz zawierają rejestr wszystkich działań i czasu pracy.

Łatwy kontakt

Zapewniamy bieżący, bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Dlaczego warto nas wybrać?

 

Skuteczne działania owocują długotrwałą współpracą

 

Stawiamy na jakość i efektywność pozycjonowania. Dzięki temu mamy Klientów, którzy pracują z nami od 2012 roku! 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

 

Unikamy spamu i nieetycznych metod pozycjonowania. Stosujemy wyłącznie bezpieczne i rekomendowane przez Google sposoby promocji, które dają najtrwalsze efekty.

Optymalizacja - SEO

 

Stawiamy na dokładną optymalizację strony – SEO, co ma niezwykle istotny wpływ na jakość strony i jej konkurencyjność w wynikach wyszukiwania.

Początek działalności

Liczba wypozycjonowanych stron

Liczba wypozycjonowanych fraz

Nasi klienci

Zacznijmy pozycjonować Twoją stronę!

Nie wiesz czy pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem dla Twojej strony internetowej? Czy w przypadku Twojego biznesu inwestycja pieniędzy w działania SEO ma sens?

Zacznijmy pozycjonować Twoją stronę!

 

Nie wiesz czy pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem dla Twojej strony internetowej? Czy w przypadku Twojego biznesu inwestycja pieniędzy w działania SEO ma sens?

Napisz do nas i dowiedz się o pozycjonowaniu Twojej strony WWW

Obowiązkowe

Zadzwoń 

531 092 924

Napisz

biuro@seus.pl 

Siedziba agencji SEO SEUS Wrocław

 

Ul. Pieszycka 5a,

50-537 Wrocław

 

 

Dane agencji SEO 

Seus Jan Mozyrko

ul. Jaśminowa 23,

52-116 Iwiny

NIP: 899-246-66-67

Zadzwoń 

531 092 924

Napisz

biuro@seus.pl 

Siedziba agencji SEO SEUS Wrocław

 

Ul. Pieszycka 5a,

50-537 Wrocław

Dane agencji SEO 

Seus Jan Mozyrko

ul. Jaśminowa 23,

52-116 Iwiny

NIP: 899-246-66-67

Napisz do nas i dowiedz się o pozycjonowaniu Twojej strony WWW

Obowiązkowe

U

Audyt strony - analiza SEO

Badamy stronę pod kątem optymalizacji – SEO. Przygotowujemy dokument zawierający tylko istotne kwestie do rozwiązania wraz z objaśnieniami.

Proces linkowania strony

Oprócz solidnej optymalizacji, Twoja strona dobrze rozwinięty profil linków przychodzących. Ich jakość ma ogromne znaczenie, zadbamy o to!

Analiza konkurencji w Google

Szukamy słabych punktów Twojej konkurencji.  Wykorzystujemy tą wiedzę do dalszych działań. Pójdziemy o krok dalej!

Kondycja i bezpieczeństwo strony

Za pomocą specjalistycznych narzędzi monitorujemy kondycję strony, dzięki temu jesteśmy w stanie wykorzystać cały jej potencjał.

Badanie słów kluczowych

Szukamy słów kluczowych, które w możliwie najkrótszym czasie mogą stać się źródłem ruchu. Odkrywamy nowe słowa kluczowe.

k

Rozwój treści na stronie

Analizujemy i rozwijamy treści znajdujące się na Twojej stronie. Dbamy o to aby przyciągały one uwagę użytkowników oraz miały wpływ na pozycje strony.

Pozycjonowanie stron internetowych

 

Pozycjonowanie jest procesem, który nie jest łatwy i w 100% możliwy do przewidzenia. W związku z tym przygotowaliśmy dla Was garść niezbędnych informacji o tym czym jest pozycjonowanie, optymalizacja. 

 

Czym jest pozycjonowanie
SEO – Optymalizacja Stron Internetowych
Korzyści z pozycjonowania strony
SEO – Pozycjonowanie stron – najczęściej zadawane pytania

 

Czym jest pozycjonowanie?

 

Pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej Google to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Najważniejszą kwestią w pozycjonowaniu stron jest zajęcie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla kluczowych fraz w wynikach naturalnych Google.

 

Wyniki wyszukiwania Google

Po wpisaniu w pole wyszukiwania w wyszukiwarce Google dowolnego hasła, w bardzo krótkim czasie otrzymujemy listę stron, które najlepiej pasują do wpisanego hasła.. Głównym celem pozycjonowania jest znalezienie się na pierwszej stronie tej listy strony, która jest pozycjonowana. To, jakie strony pojawią się w wynikach wyszukiwania jest kwestią uznaniową wyszukiwarki, zadaniem pozycjonera jest odnalezienie bezpiecznej metody osiągnięcia wysokich pozycji na związane ze stroną słowa kluczowe.

 

Wyniki płatne i naturalne.

Płatne wyniki to odnośniki do stron umieszczane w ramach płatnych kampanii – AdWords. O ile występują to zajmują one pierwsze trzy wyniki od góry i są oznaczone napisem „Reklama”. Blok reklam płatnych może pojawić się także po prawej stronie lub/i na dole strony, tu również może wystąpić po trzy reklamy na blok.

 

Wyniki naturalne Naturalnymi wynikami wyszukiwania jest lista stron poniżej bloku oznaczonego napisem „Reklama”. Ponad to wy wynikach naturalnych można zaliczyć także tak zwane mapy Google, czyli odnośniki do stron lub wizytówek w Google umieszczone na mapie danego obszaru w naszej lokalizacji lub w wyniku zapytania zawierającego lokalizację – np. pozycjonowanie Wrocław. Wyniki wyszukiwania naturalnego mogą wynosić od 0 do wielu milionów. Są one podzielone po 10 wyników naturalnych na każdą stronę. Następne wyniki znajdują się na kolejnych podstronach wyszukiwania – stronicowanie.

 

Dlaczego istotne jest bycie w pierwszej 10 wyników Google?

Liczne badania potwierdziły, że 90% użytkowników Google korzysta z pierwszej strony wyników. Czyli korzysta z pierwszych 10 wyników naturalnych. Najwięcej ruchu uzyskują strony będące najwyżej na pierwszym, drugim i trzecim miejscu, następnie ruch na kolejnych pozycjach spada. Wynika to z tego, że ludzie chcą jak najszybciej znaleźć odpowiedź na zadane pytanie.

 

Jak działa pozycjonowanie na przykładzie?

Po wpisaniu frazy np. pozycjonowanie Wrocław otrzymamy listę stron (z pominięciem płatnych reklam) zawierającą linki do agencji SEO z Wrocławia, firm pozycjonerskich z Wrocławia i okolic, które to trafnie odpowiadają zapytaniu o firmę pozycjonującą strony z Wrocławia.

 

Wpisując pozycjonowanie Wrocław wyszukiwarka odgaduje naszą intencję i przedstawia nam trafne wyniki odnośnie firmy pozycjonującej strony internetowe z Wrocławia.

 

My, jako użytkownik wybieramy wpierw pierwszą firmę z listy i przeglądamy jej ofertę na pozycjonowanie strony.

 

Z czego składa się pozycjonowanie

Na proces pozycjonowania składają się następujące elementy takie jak SEO – optymalizacja stromy internetowej, rozwój treści na stronie, Linkbuilding, czyli pozyskiwanie linków zewnętrznych do naszej strony. Każdy z tych procesów pełni istotną rolę w pozycjonowaniu strony. Trudno jest jednoznacznie określić, który z nich jest bardziej istotny, to zależy od wielu czynników.

 

Powrót do góry

SEO – Optymalizacja Stron Internetowych

 

SEO jest mylnie określane, jako pozycjonowanie strony i często stosowane zamiennie. W rzeczywistości SEO jest czymś innym wchodzi w skład pozycjonowania, ale nim nie jest w pełni. SEO, czyli Search Engine Optimization jest to proces doskonalenia – optymalizacji, czyli dostosowywania jej do wymogów wyszukiwarek. Celem nadrzędnym SEO jest dostosowanie strony do osiągania wysokich pozycji w wyszukiwarce. W przypadku Google dostosowuje się stronę do „wytycznych Google dla Webmasterów

 

Podstawowe elementy wchodzące w skład optymalizacji stron – SEO:

Optymalizacja treści na stronie, – czyli sprawienie, aby były one oryginalne, wyczerpywały dany temat, pomocne dla użytkowników, atrakcyjne (angażujące), zawierały odpowiednie formatowanie i słowa kluczowe.

 

Zmiany nagłówków i meta danych – Nagłówki (Hx) i meta dane (title, description) informują użytkowników i roboty wyszukiwarek o zawartości strony. Dane te wraz z odpowiednio przygotowanymi treściami powinny ze sobą korespondować. W tym przypadku dbamy o to, aby strona miała poprawnie definiowane i spójne elementy pomagające uzyskać jak najwyższe pozycje.

Prace ze strukturą witryny – w celu osiągnięcia lepszych wyników, poprawiana jest struktura elementów nawigacji oraz architektura informacji.

Kwestie techniczne – Podstawowym czynnikiem technicznym jest kontrola i poprawa prędkości strony, która musi działać bez zarzutu, powolne strony nie są lubiane przez nikogo. Kolejnym istotnym elementem jest responsywność strony, czyli musimy zadbać o to by strona prawidłowo działała i była czytelna na różnych urządzeniach.

Kwestie użyteczności strony – to jak nasza strona jest użyteczna ma duży wpływ na decyzje internautów, co w dalszym kroku może przełożyć się na pozycje w rankingu, nasze zarobki. Każda osoba odwiedzająca stronę WWW jest bardzo ważna, musimy sprawić by zrealizowała ona nasz cel biznesowy.

Optymalizacja linków – badany jest profil linków prowadzących do strony z innych stron internetowych. W tym przypadku analizowane są takie kwestie, jak jakość, rodzaj linków, rozkład i anhor teksty. Dzięki tej wiedzy jesteśmy wstanie w pewnym stopniu określić zagrożenia ze strony złego linkowania, możemy zaplanować przyszłe linkowanie, uzupełniamy obecny profil linków.

Edycja i tworzenie treści na stronie internetowej
Treści pełnią bardzo ważną funkcję na stronie WWW oraz mają duże znaczenie dla SEO. Poza tym maja one wpływ na zachowania użytkowników. Jakość i poziom zoptymalizowania treści wpływa na ogólną ocenę strony a to przekłada się na jej pozycje w wyszukiwarce.

 

Tworząc treści na stronę internetową musimy zadbać o to, aby były:

 

Obszerne – muszą wyczerpywać dany temat, czytający je internauta powinien otrzymać merytoryczną odpowiedź na zadane pytanie.

Napisane językiem korzyści – niektóre treści mają za zadanie przekonania czytelnika do wykonania jakiejś akcji, zakupu lub realizacji innego celu.

Oryginalne – Google nie lubi, gdy treści powtarzają się w obrębie witryny jak i na innych stronach. Tak jak my żądamy by wyniki wyszukiwania były unikalne takie samo zadanie stawia Google właścicielom stron.

Wartościowe – musza wnosić wartość dla internautów. Im bardziej są ciekawe tym większa szansa, że będą naturalnie promowane przez czytelników.

Zawierajcie słowa kluczowe – tekst musi zawierać słowa kluczowe, dzięki którym strona zdobywa nowe „źródła” ruchu. Jeden dobrze napisany i zoptymalizowany tekst jest wstanie zapewnić kilka nowych słów kluczowych. Rozwój treści na stronie przyczynia się do nowych słów kluczowych, jest doceniany przez Google, dostarcza wartość merytoryczną, stanowi wsparcie dla działań w mediach społecznościowych, bierze udział w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozwala postrzegać firmę, jako lidera w swojej dziedzinie.

 

Powrót do góry

 

Korzyści z pozycjonowania stron

Samo posiadanie strony internetowej nie wpłynie na to, że będziemy realizowali założone cele biznesowe. Każdego dnia w indeksie Google pojawiają się nowe strony, które utrudniają innym samoistne pojawienie się wysoko na pozycjach wśród innych stron na znaczące dla biznesu frazy. Rolą pozycjonowania jest sprawienie, aby strona była wyświetlana na wysokich pozycjach na kluczowe dla Twojej firmy frazy, tylko w tedy inwestycja w tą usługę przyniesie porządny efekt biznesowy i zaczniesz zarabiać.

 

Dzięki pozycjonowaniu strony firma zyskuje:

  1. Docieramy bezpośrednio do grupy docelowej – oszczędzasz pieniądze

Skuteczne pozycjonowanie pozwala dotrzeć do klientów szukających oferowanych przez Twoja firmę towarów i usług. Osiągamy widoczność na frazy związane z Twoimi produktami, usługami, marką lub zapytaniami z nimi związanymi.

 

  1. Precyzyjnie docieramy- Ty zarabiasz!

Dzięki wysokim pozycjom Twojej strony na staranie dobrane słowa kluczowe, docieramy do Twoich klientów, odpowiadamy na ich potrzeby. Pozyskanie ruchu potencjalnych klientów to jedno, następną rolę mają odpowiednie treści, które przekonują ich o tym, że trafili na właściwą ofertę.

 

  1. Wzrasta zaufanie do twojej firmy

Firmy znajdujące się w czołówce wyników naturalnych są traktowane, jako zaufane.

 

  1. Twoja firma staje się liderem w branży

Dzięki rozwojowi treści na stronie pokazujemy internautom, że jesteśmy otwartą marką chętnie dzielącą się wiedzą i doświadczeniem. Pokazanie się od strony merytorycznej wpływa na ogólny wzrost zaufania do firmy i jej pozycje na rynku.

 

  1. Pozytywny wpływ na media społecznościowe – dodatkowy ruch na stronie

Nowe treści pojawiające się na blogu firmowym to doskonałe urozmaicenie komunikacji w mediach społecznościowych. Wpływa to na wzrost zaangażowania fanów Twojej firmy, stanowi dodatkowe źródło atrakcyjnej prezentacji w mediach społecznościowych, co może przełożyć się na naturalny wzrost liczby fanów.

 

  1. Poprawa bezpieczeństwa strony – pozycjoner jest jak webmaster

Podczas prowadzenia prac na stronie zwracamy uwagę na jej funkcjonowanie, monitorujemy jej kondycję w Search Console. Wielokrotnie wykryliśmy i zgłosiliśmy ataki hakerskie, problemy z serwerami i inne rzeczy związane z bezpieczeństwem strony. Dzięki nam, nasi klienci uniknęli poniesienia realnych strat.

 

  1. Zwiększamy użyteczność strony – Twoja strona przestanie być jak sito!

Zwracamy szczególną uwagę na użyteczność strony podczas jej optymalizacji. Wynajdujemy rzeczy, które mogą wywoływać negatywne zachowania użytkowników Twojej strony WWW.

 

  1. Zdobywamy przewagę nad konkurencją

Wysokie pozycje pływają na fakt, że oferta Twojej firmy zostaje utożsamiana z wyszukiwanymi frazami.

 

  1. Zdobywamy pozycje w obszarach dotąd nie dostępnych – pozycjonowanie szerokie

Stale szukamy fraz, które są związane tematycznie jak i około tematycznie z Twoją firmą. W naszej branży nazywamy to pozycjonowaniem szerokim. Pozycjonowanie szerokie to tak zwany Long Tail, czyli „długi ogon”. Są to odpowiednio dobrane słowa kluczowe wzbogacone o cechy, uzupełniające nazwy produktu, zapytania związane z danym produktem lub jego wykorzystaniem.

 

  1. Poznajemy trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej

Prowadząc działania SEO, pozycjonerskie analizujemy branże, trendy, zachowania. Przetwarzamy mnóstwo danych, z których jesteśmy często wysuwamy konstruktywne wnioski mogące przyczynić się do rozwoju firmy, odpowiedzi na potrzeby rynku.

 

  1. Wysokie pozycje firmy = Leader na rynku = Nowi pracownicy

Ludzie szukają pracy poprzez wyszukiwarkę. Wielu z nich określa, co chce robić i szuka firm po branżach. Dzięki temu, że Twoja strona będzie wysoko, uznają Cię za lidera i być może zechcą rozpocząć karierę w Twojej firmie. Kto wie czy po drugiej stronie jakiś nowy talent nie szuka pracy w Twojej branży? Niech zacznie pracować u leadera!

 

  1. Pozycjonowanie jest mierzalne

Wszystkie wyniki naszej pracy są raportowane. Wykazujemy pozycje strony, wzrosty widoczności i ruchu. Ponadto dostajesz listę prac rozpisaną ilościowo i godzinowo.

 

  1. Pozycjonowanie to inwestycja

Inwestujesz w działania, które nie wygasną po zakończeniu umowy jak ma to miejsce przy np. Kampanii AdWords. Inwestycje w działania SEO nie znikną. To samo dotyczy linków prowadzących Twojej strony WWW (nie usuwamy ich, mogą być usunięte przez administratorów, ale nie przez nas). Pozycje strony mogą ulec zmianom, ale to normalne w Google.

 

 Powrót do góry

 

Pozycjonowanie stron – najczęściej zadawane pytania

 

Dlaczego muszę czekać na ofertę?

Nasze oferty są tworzone ręcznie, nie powstają z automatu lub z cennika. Każdy biznes ma inna specyfikę, również w Google. Oferta musi być przemyślana. Wykonujemy wewnętrzne mini audyty strony, konkurencji i na tej podstawie wyceniamy działania.

 

Kiedy będą widoczne wyniki?

Ze względu na specyfikę Google, niemożliwe jest jednoznaczne określenie czasu koniecznego na osiągnięcie pożądanych wyników. Dla jednych branż, zapytań jest to kilka miesięcy, pół roku a dla innych nawet ponad rok.

Nie ukrywamy, że na efekt pozycjonowania ma wpływ budżet. Większy budżet pozwala na intensyfikację działań. Tu jednak pragniemy uprzedzić, że nie zawsze ma to wpływ na pozycje. Musimy przeprowadzać działania w sposób zapewniający maksymalny poziom bezpieczeństwa.

Wpływ na czas osiągnięcia pozycji mają również takie czynniki, jak jakość serwisu, tempo wprowadzania zmian optymalizacyjnych, branża, konkurencja i oczywiście samo Google oraz jego zmienność algorytmów.

 

Słowa kluczowe – jak wybieramy?

Słowa kluczowe wybieramy na samym początku procesu pozycjonowania podczas audytu SEO oraz analizy konkurencji. Również ustalamy z Państwem słowa kluczowe, strategiczne produkty i usługi.

 

Jak mierzymy efekty działań SEO?

Pod uwagę bierzemy: pozycje, widoczność i ruch. Pozycje monitorujemy dla kluczowych fraz. Widoczność to ilość fraz, na które pojawia się serwis w wynikach wyszukiwania naturalnego. Ruch organiczny jest to wypadkowa widoczności i pozycji, która przekłada się na ilość odwiedzin serwisu, na ilość konwersji lub/i sprzedaży

 

Czy optymalizujemy samodzielnie strony – wdrażamy SEO na stronie?

W większości przypadków współpracujemy z developerami naszych klientów przy wdrażaniu poprawek SEO. Jeżeli do zmian na stronie potrzebna jest pomoc dewelopera a takiego nie posiadacie, pomagamy w znalezieniu odpowiedniej osoby. Podyktowane jest to różnorodnością skryptów, kodowania i itp.

 

Dlaczego w pierwszym miesiącu jest tylko audyt bez linkowania?

Audyt SEO to podstawa naszych działań, musimy poznać twój serwis i branżę. Wyszukujemy słabych punktów, informujemy o koniecznych zmianach. Audyt SEO to proces, który jest czasochłonny i samo wyprodukowanie dokumentu nie sprawi, że serwis zajmie pożądane pozycje. Postanowienia audytu muszą być wdrożone. Zmiany wprowadzane na stornie dadzą nam obraz czy idziemy w dobrym kierunku, czy pomagają czy nie? Gdy linkujemy i optymalizujemy stronę nie wiemy, co ma wpływ na pozycje.

 

Czy pozycjonowanie gwarantuje wysokie pozycje?

Działania pozycjonerskie/SEO mają przyczynić się do poprawy pozycji strony, ale nie można zagwarantować konkretnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Nie jesteśmy właścicielami wyszukiwarki, która wciąż się rozwija i wprowadza kolejne zmiany wynikach wyszukiwania.

 

Na co nie mamy wpływu a ma to znaczenie w pozycjonowaniu:

  • Nie możemy przewidzieć zmian w algorytmie Google, który ciągle ewoluuje, wprowadza nowe rozwiązania.
  • Nie określimy, co ma w 100% wpływ na pozycje. Algorytmy Google są tajne, my, jako pozycjonerzy stale szukamy skutecznych rozwiązań by wyszukiwarka uznała pozycjonowane strony za godne bycia na wysokich pozycjach. W jednych branżach wpływ mają linki SEO w innych SEO + linki + treści.
  • Google nie jest wolne od błędów i awarii – czasem wyniki wyszukiwania „psują się” w wyniku problemów wyszukiwarki. Bywały takie sytuacje i trzeba było odczekać.
  • Ataki hakerskie – nie ma w 100% bezpiecznej strony. Zainfekowane strony mogą tracić pozycje. Google chroni użytkowników przez spamem i wirusami.
  • Nie możemy obronić się przed działaniami konkurencji, która może prowadzić intensywne działania lub próbować nam zaszkodzić.
  • Nie możemy brać odpowiedzialności za błędy Waszej strony, zły kod, niewłaściwe działanie serwerów.
  • Nie zapewnimy, że dane słowa kluczowe przełożą się na sprzedaż. Czasem bywa tak, że pewne słowa kluczowe mają mnóstwo wyszukiwań, ale nie konwertują. Dbamy o to by znaleźć słowa kluczowe przynoszące zyski.

 

Naszym zadaniem jest reagowanie na powyższe problemy, szukanie innych rozwiązań mających na celu osiągnięcie Waszych celów biznesowych poprzez zdobycie wysokich pozycji.

 

Powrót do góry

 

Zadzwoń 

531 092 924

Napisz

biuro@seus.pl 

Siedziba agencji SEO SEUS Wrocław

Ul. Pieszycka 5a,

50-537 Wrocław

Dane agencji SEO 

Seus Jan Mozyrko

ul. Jaśminowa 23,

52-116 Iwiny

NIP: 899-246-66-67

Napisz do nas!

Obowiązkowe

Chcesz dowiedzieć się ile kosztuje pozycjonowanie strony? Napisz do nas!

Obowiązkowe

Zadzwoń 

531 092 924

Napisz

biuro@seus.pl